Advisering

Uw after sales afdeling presteert goed. Neemt u hier genoegen mee of kan het wellicht nog beter? Misschien wilt u meer uren of meer onderdelen verkopen binnen uw autobedrijf. Er zitten knelpunten in de administratieve processen en de facturen voor uw klant zijn niet op tijd klaar. De productiviteit van uw monteurs blijft achter of u wilt uw klanttevredenheid vergroten.

AutoInterim heeft voor u de oplossing

In veel van bovengenoemde gevallen blijkt vaak dat men met kleine aanpassingen binnen de after sales processen van het autobedrijf grote positieve resultaten kan bereiken. AutoInterim kan u helpen met het opsporen van de knelpunten en verbeteringen aanbrengen binnen de after sales van het autobedrijf op het gebied van productiviteit, efficiƫncy, klanttevredenheid of het behalen van commerciƫle doelstellingen.

Werkwijze

Samen met u brengen wij de knelpunten binnen de after sales van uw autobedrijf in kaart. Van hieruit gaan we samen verder werken. Hierbij zullen we de gehele procedure van A tot Z kritisch bestuderen om tot een plan van aanpak te komen. Daarbij vergeten we niet om doelen vast te stellen evenals meetpunten.

SMART: Specifiek, Meetbaar, Acceptabel, Realistisch, Tijdgebonden. Dit alles om succes van een veranderingsproces te waarborgen.

Zodra wij het plan van aanpak klaar hebben zullen we dat met u bespreken. Vervolgens gaan we over tot implementatie binnen de after sales van uw autobedrijf. Op praktische wijze, zodat de aanpassing voor iedereen binnen de after sales mogelijk is.

Verfrissend

Het kan altijd verfrissend werken om samen met AutoInterim de after sales afdeling van uw autobedrijf eens kritisch te bekijken. Waar het beter kan, zult u altijd moeten streven naar de ultieme verbetering. Stopt het dan? Nee, want zelfs als een verbetering is doorgevoerd, blijft het van belang te evalueren, analyseren en blijven verbeteren. Wij van AutoInterim hebben een verfrissende kijk op zaken, zijn praktisch ingesteld en spreken de taal van servicemanagers, after sales managers, autotechnici, parts medewerkers en werkplaatsreceptionisten. Zo kunt u erop rekenen dat de verbeteringen op korte termijn worden gerealiseerd en het gewenste resultaat wordt behaald.